Káva? Proč ne.


Ahoj!

Vítám Vás u nového článku. Dnes to bude článek o kávě. Povím Vám jaké dva druhy mám nejraději a které dva naopak úplně nemusím.
Budu ráda za každé přečtení, komentář a určitě i za odebírání.

Na návštěvě často slyšíte větu "Dáš si kafe?" Moje odpověď na tuto otázku zní vždy ano. A to bez rozmýšlení. Ať už mi nabídnou rozpustnou nebo tureckou.

Jaké mám nejradši?

Cappuccino
Můj favorit je jednoznačně cappuccino, protože má velmi lahodnou smetanovo- kávovou chuť. Samotný základ je espressový nápoj (espresso, dvojité ristetto), které se zalije mlékem ušlehaným v mikropěnu o teplotě 60°C. A poté stačí jen dozdobit. To vše by mělo dohromady dávat 150 - 180 ml.

Caffè Latte
O trošku méně, ale přes to dost mám ráda caffè latte a to proto, že má stejně jako cappuccino velice dobrou smetanovo- kávovou chuť. Skládá se z espressa a jemně našlehané mléčné mikropěny. Caffè latte by mělo mít objem 260 - 280 ml.

Které zrovna nevyhledávám? 

Americano
Podle mě je docela hořké a já radši sladké. Dalo by se říct, že je to jemně zředěné espresso. Určený objem jsem nikde nenašla. 

Espresso 
Espresso nemusím ze stejného důvodu jako Americano. Je hořké. Vyrábí se z 8 - 9 gramů mleté kávy. Výsledný nápoj má 30 gramů.



A jaká je Vaše oblíbená káva? Kterou naopak nemusíte? Líbil se Vám článek? Pište do komentářů.

Těším se na Vás u dalšího článku.
-Lili-

Zdroje:
Informace o kávě (složení, objem, gramáž): http://jaknakavu.eu/ , https://www.gastrovylety.cz/

Komentáře

  1. Úžasný článek jako vždy😊. Já osobně kafe vůbec nepijí, ale tak snad časem.😀

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek :) Já kafe nepiju skoro vůbec, ale když už, tak si dám laté nebo frappé s litrem mlíka a tunou cukru, takže kafe se skoro ztratí :D
    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. S cukrem to mám hodně podobně.. Bez cukru ani ránu..😂😃

      Vymazat
  3. Pěkný článek :) Já jsem na tom dost podobně jako ty, Americano taky moc nemusím :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. Jsem ráda, že se najde někdo, kdo ho také moc nemá rád..😂😃❤

      Vymazat
  4. Děkuji moc za krásné komentáře..😊❤😱

    OdpovědětVymazat
  5. Já osobně miluju kávu a nejradši mám karamelový latte a tvůj článek se mi moc líbí :) http://mynewlucyblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karamelové latté je taky dobré.. A moc děkuji..😃😃❤

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky