Recenze na slupovací masku od Baley

Ahoj!
Vítám Vás u dalšího článku. Dneska to bude recenze na slupovací černou masku s aktivním uhlím od Baley z jedné z poboček DM.
Budu moc ráda za každé přečtení, komentář i za follow. ♥
Popis:
Dva pytlíčky tekutých masek po 8 mililitrech. Konzistence je gelová. Obsahuje kyselinu salicylovou, aktivní uhlí a zinek. Měla by pleť rozjasňovat a čistit. Při pravidelném používání by měla zabránit tvorbě akné. Při slupování pleť vyčistí od odumřelé pokožky, nečistot a od přebytečné mastnoty. Cena byla 19,90 Kč.

Recenze:
Maska jemně voní. Kvůli její gelové konzistenci se hůře nanáší, ale po zaschnutí se dobře slupuje. Popravdě mě maska malinko zklamala, protože pleť sice nechala hladkou, ale neodstranila nečistoty. Masce proto dávám 2 z 5 bodů.

Jaké máte zkušenosti s maskou Vy? Líbil se Vám článek? 
Pište do komentářů.

Těším se na Vás u dalšího článku.
-Lili-

Komentáře

  1. Tipuji, že ta maska bude něco podobného jako ta černá maska z ali atd. a tu jsem tedy zkoušela, a za mě taky zklamání.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja už dlhšiu dobu chcem vyskúšať nejakú zlupovaciu masku, no ešte som nenašla žiadnu ktorá by ma ohúrila, ale túto som ešte neskúšala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud ji vyzkoušíte, určitě mi dejte vědět, jak Vám vyhovovala. ♥

      Vymazat
  3. S touhle maskou ještě nemám zkušenosti, ale ostatní slupovací masky mi taky moc nesedly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně také moc nesedla ani jedna slupovací maska, které jsem vyzkoušela..

      Vymazat
  4. Nezlobte se, ale je hloupé po masce za dvacku očekávat kouzelné efekty. Za mě spokojenost. Pleť hladká, nečistoty pryč. Mám sušší pleť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to máte pravdu. Za dvacet korun nelze očekávat žádné kouzelné efekty.

      Vymazat
  5. Já už vyzkoušela všechny možný černý slupovačky a všechny stály za prd. Podle mě je to všechno jen marketingovej tah a nic nefunguje. Lepší je si zajít na kosmetiku a za tři stovky si nechat pořádně vyčistit pleť než utrácet peníze za nefungující masky :)

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovědětVymazat
  6. Nemala som túto masku, no zlupovacie mám vcelku rada. Od značky Balea sú na mastnú pleť dobré hlavne zinková alebo tá s minerálmi z mŕtveho mora. Ja viem, póry nevyčistí skoro žiadna maska, ale tá zinková robí s pleťou hotové zázraky.

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Pokud chcete, tak ji vyzkoušejte a dejte mi vědět, jak Vám sedla. :)

      Vymazat
  8. Extrémne zázračnú masku som popravde ešte snáď nenašla :D ale pre odstránenie nečistôt mám veľmi rada bentonitový íl :)

    OdpovědětVymazat
  9. Masky od Baley mám ráda, snad v každém Spotřebováno nějakou mám. Tuhle jsem nezkoušela, ale onu známou černou z Ebay ano.
    Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také ráda masky od Baley.♥Tahle mě ale trošku zklamala.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky