Rozhovor s youtuberkou Gabrielle Clement

Ahoj!
Vítám Vás u dalšího článku. Dneska to bude rozhovor s mladou youtuberkou Gabrielle Clement. 
Budu moc ráda za každé přečtení, komentář i za follow.

Představte se několika větami.
Ahoj, jmenuji se Gabča a na Youtube vystupuji pod přezdívkou Gabrielle Clement. Jsem holka z Brna, kterou chytlo natáčení a snaží se tomu věnovat téměř veškerý svůj čas. :)

Jak Vás napadlo začít točit videa na YouTube?
Ve třinácti letech jsem sledovala, dnes již velká jména, které jsou na Youtube známá. Líbilo se mi povídání o životě, ráda jsem poslouchala, co mají ostatní lidé říct a co nabídnout. Založila jsem si kanál a vrhnula se do natáčení různých challengí, sketchí a minifilmů. V tu dobu jsem ještě vůbec netušila, kam až mě to zavede.



 Jaké byly Vaše začátky a kolik Vám bylo, když jste začínala?
Začátky nebyly nějak slavné. Ve třinácti jsem přestala kvůli negativním komentářům a nedostatku sebedůvěry. Vrátila jsem se na platformu až za necelé dva roky, kdy jsem mezitím sledovala, jak vlastně taková velká síť funguje a co je potřeba k tomu, někam se dostat. 


 Co pro Vás znamená Váš youtuberský kanál?
Hodně. Dříve to byla jen legrace, spíše takové vybytí pubertálního období. Dnes už ale beru Youtube jako součást své identity a nabídku pracovních příležitostí z různého soudku. Beru to jako takový přechodný krok, kde se setkávám s lidmi z různých profesí, jak u filmu, tak hudby, produkce a samozřejmě tvůrců. Stalo se to pro mě částečně povinností, částěčně druhým životem plný zajímavých možností.



Jak reagovalo Vaše okolí, když zjistilo, že natáčíte videa na YouTube?
Úplně skvěle! Pokud se to někdy někomu nelíbilo, vůbec jsem svá videa nezmiňovala. Ale na kom mi záleží, rozumí, jak je to pro mě důlžité.


Máte nějaký tajný recept na to, aby byl kanál úspěšný?
Chce to hodně práce a také cviku. Musíte přijít na to, co od vás divák chce a všechny vaše schopnosti prodat. Bez dobré kamery nebo špetky elánu také neuspějete.


 Máte nějaký další koníček kromě točení videí?
Ráda hraji na kytaru, cestuji a čtu. Většinu volného času ráda trávím s přáteli nebo vyrážím někam do přírody.


 Máte nějaký sen? Něco, co byste chtěla dokázat nebo něco, čeho byste chtěla dosáhnout? :)
Připravuji jeden větší projekt, který se týká znevýhodněných lidí, diskriminace a mezilidských vztahů. Ráda bych časem založila nějakou kampaň, organizaci a nebo natočila videoklip. To ale snad časem všechno příjde.



Máte nějaké oblíbené kousky v šatníku, které nosíte opravdu často?
Ráda nosím košile nebo svetry. Mám raději podzim, se kterým přichází i nošení kabátů a teplejších kousků. 


Máte nějaký vzkaz pro Vaše fanoušky?
Pokud máte nějaký sen, běžte si hlava, nehlava za ním. Nikdy nevíte, co vás může na vaší cestě potkat. :)


A to je vše. Děkuji Gabči za poskytnutí rozhovoru a doufám, že se jí bude dařit víc a víc.
Znáte její YouTube kanál? Líbil se Vám článek? Pište do komentářů. :)

Já osobně mám Gabču opravdu ráda a její tvorba je podle mě velice inspirativní. :)

Těším se na Vás u dalšího článku.
-Lili-

Komentáře

Oblíbené příspěvky