Festivalový LookBook

Ahoj!
Vítám Vás u dnešního článku. Dnes jsem si pro Vás připravila festivalový LookBook, který se hodí spíše do slunečného a teplého počasí. Budu ráda za každé přečtení, komentář i za follow.


A z čeho se outfit skládá?

Kraťasy

Kraťasy jsem pořídila v Pepcu za 179,-. Jsou velmi pohodlné a dobře sedí. Dostupné jsou i v jiných barevných variantách, ale tyto se mi líbily nejvíce. Podobné kraťasy

Tílko



Tílko jsem zakoupila v místním butiku za 99,-. Je z velmi příjemného a lehkého materiálu. Bohužel jsem na internetu nenašla ani podobné tílko, ale našla jsem nějaké ve stejné barvě, které by se do outfitu hodilo. Tílko

Sandály

Sandály jsou pořízeny na dovolené, přibližně za 500,-. Na internetu jsem našla podobné. Sandály

Květinová čelenka 



Květinovou čelenku jsem dostala od e-shopu BeYou. Bohužel už ji nemají v nabídce, protože ji neustále obměňují a některé kousky se u nich dlouho neohřejí. A proto jsem Vám na https://www.beyou.cz/ našla podobný věneček. Věneček 
A pokud na e-shopu do 31.8.2017 zadáte kód LTNSLV10 dostanete 10% slevu.

Líbil se Vám článek nebo nějaký kousek? Chtěli byste další LookBook? 
Pište do komentářů.

Těším se na Vás u dalšího článku.

-Lili-

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky