Jak si rozvrhnout čas? + GIVEAWAY

Ahoj!
Vítám Vás u dnešního článku budu moc ráda za každé přečtení, komentář i za odběr mého blogu.


Jak si rozvrhnout čas?

1. Sepište věci, které musíte udělat každý den
Vezměte si stránku papíru a sepište si věci, které musíte udělat v pondělí, úterý, ve středu, čtvrtek, pátek v sobotu a v neděli.


2. K jednotlivým činnostem si napište čas
Ke každé věci napište, jak dlouho trvá každá činnost.



3. Přepište je do diáře 
Máte doma diář? Určitě jste si všimli, že u každého dne v něm jsou vypsány hodiny. :) Přesně  tam přepište, kdy děláte jednotlivé věci.



4. Splněno ☑
Pokaždé, když nějakou věc, vypsanou ve Vašem diáři splníte, označte ji tak, abyste poznali, že je dokončená.



5. Neprokrastinujte
Neprokrastinujte. Kvůli prokrastinaci se zbytečně zdržujete.

6. Nechávejte si čas pro sebe
Alespoň jednou týdně si zajděte s kamarády, kamarádkami, rodinou nebo s kýmkoliv jiným do kina, nakupovat, na oběd kamkoliv, kde se budete bavit.

GIVEAWAY
A teď už slíbená giveaway.

Podmínky:

1. Registrujte se na AtelierQueen 
2. Do komentářů napište jak si rozvrhujete čas a také jméno, pod kterým jste se registrovali na AtelierQueen (Bude se  kontrolovat)

A o co se hraje?

 O elegantní hodinky ze stránky AtelierQueen , která je do soutěže věnovala. Jedná se o hodinky, které mám na obrázku výše, jen v černé barvě.


Do kdy se hraje?

Od vydání tohoto článku do 30. listopadu 2017. Po ukončení soutěže vylosujeme výherce. A informujeme ho emailem a také bude jméno viset v komentářích.:)
________

Tímto bych také chtěla poděkovat paní Regíně Najdekrové z AtelierQueen za krásné hodinky a dárek do soutěže. :)
________

Děkuji za každé přečtení. Určitě se zapojte do givewaye. Moc se těšíme, až budeme jednoho z Vás moci obdarovat. :)

-Lili-

Komentáře

  1. Já osobně musím mít čas na prokrastinaci, protože jinak bych se asi nezastavila už vůbec. Myslím, že je naprosto ok dát si půl hodiny pauzu. Ale seznam úkolů si také píšu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Čas si moc neplánuji, protože bych to stejně nedodržela :-).
    Jméno: Eliška Dohnalová

    OdpovědětVymazat
  3. Já si svůj čas dělím podle školy, domácích úkolů ze školy. Také musím udělat domácí práce např.: utřít prach a podobně, k tomu patří i jejich seznam na další den. Musím stíhat i STREET DANCE ( to je druh tance ) a BADMINTON ( to je druh sportu ). Odpočinek je pro mne také moc důležitý a do postele se povětšinou dostanu cca kolem 10 večer.

    pod jméno Vendulka Hromádková

    OdpovědětVymazat
  4. Ahooj Lili
    Čas si rozvrhuji většinou také podle školy, ale vždy se volný čas najde. Také pomáhám doma. Chodím ven s kamarádkami. Kroužky nemám, protože jsem strašně líná. Někdy také chodím nakupovat oblečení, to mě moc baví. Hodinky jsou nádherné...

    pod email modrenka@post.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Výherkyní se stává Vendulka Hromádková. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc jsem nepředstavitelně šťastná teď budu moc sledovat za jak dlouho mi skončí hodina ve škole a navíc s krásnými hodinkami.
    Vendy Hromádková

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné hodinky :-) . Mně se taky líbí bílé a nesmí být moc velké. Já jsem si koupila dámské hodinky gucci z https://www.beny.cz/gucci/ už někdy vloni a nebyl den, kdy bych je neměla na ruce. Jakmile si je ráno hned nenasadím, tak mám pořád pocit, že mi něco chybí a nevím, kolik je hodin, a to mi vadí.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky