Podzimní LookBook #2

Ahoj!
Vítám Vás u dnešního článku. Dnes jsem si pro Vás připravila LookBook, který je spíše sportovní než elegantní a stejně jako ten předešlý spíše do teplejšího počasí. :)
Budu moc ráda za každé přečtení, komentář a i za odběr mého blogu. :)


Z čeho se outfit skládá?



Tričko 

Popis: Toto tričko mám doma. Je velice pohodlné a dobře sedí.
Informace ze stránky: Dámské tričko vyšší gramáže s kulatým průkrčníkem. Příjemný materiál s přídavkem elastanu zajišťující stálost tvaru. Projmutý střih zvýrazňující dámskou siluetu. Průkrčník s úzkým lemem z vrchového materiálu. Vnitřní část zadního průkrčníku začištěna páskou. Zpevněný ramenní šev. Vhodné pro potisk a výšivku. Materiál: 180 g/m2, 95 % bavlna, 5 % elastan, Single Jersey. Velikosti: XS, S, M, L, XL.
Cena: 129 Kč
Obchod: Total protect
Odkaz: Total protect



Skinny džíny

Informace ze stránky:
Ukažte kolena! Černé skinny džíny s dírami na kolenou jsou z velmi příjemného, lehce elastického materiálu. Díky vyššímu pasu a dobře posazeným kapsám dokonale vyrýsují postavu a opticky prodlouží nohy.
Cena: 1049 Kč
 Obchod: ZOOT.
Odkaz: ZOOT.


Vak na záda

Informace ze stránky: Vak na záda Nike Heritage Gymsack, s tradičním logem Nike Swoosh a nápisem Nike. Jedna hlavní kapsa, která ukrývá dostatečný prostor pro veškeré sportovní vybavení je doplněná další kapsou na zip. Snadno se uzavře stažením provázků a kapsička na zip bezpečně uskladní menší předměty.
Cena: 359 Kč
Obchod: AD sport
Odkaz: AD sport


Mikina

Popis: Tuto mikinu jsem si sama navrhla na stránce Trikomarket. Moc se mi na tom líbí, že si vytvoříte originální kousek, který v šatníku máte jen a pouze vy. ☺
Informace ze stránky: Dámská mikina Hooded Sweat s oblékáním přes hlavu je ideální nejen na sport, ale i na každodenní nošení, pokud si potrpíte na pohodlné a hřejivé oblečení. Nechybí ani praktická kapuce a zavazování na šňůrky. Jistě uvítáte i klokaní kapsu, která je stále velmi trendy.
Cena: 529 Kč
Obchod: Trikomarket
Odkaz: Trikomarket


Boty

Informace ze stránky: Svršek s vyšší odolností je vyroben z přírodní kůže - velice kvalitní. Uvnitř obuvi byl použit textilní materiál. V obuvi  je použita absorpční stélka z textilního materiálu. Podešev je vyroben z kvalitního syntetického materiálu. Boty jsou obohacené o technologii EVA, Ortholite. Kotníková obuv zajišťuje zdravý vývoj chodidla a komfort nošení.
Cena: 1542 Kč
Obchod: E-obuv
Odkaz: E-obuv

A to je konec pro dnešní članek. Líbil se Vám? Máte s nějákým z kousků oblečení ze článku zkušenosti? Pište do komentářů.

A pokud budete náhodou tento rok absolventem nějaké školy, nebo si prostě chcete udělat radost, určitě se mrkněte na Trikomarket , kde naleznete výběr různých textilních věcí od mikin až po zástěry. 

Těším se na Vás u dalšího článku.
-Lili- 

Komentáře

  1. Pěkný outfit, ty boty jsou skvělé, jen škoda, že nejsou zrovna nejlevnější. :) Čeho bych se bála je především ta bílá mikina nebo i to tričko, celkově bílou nosím nerada, protože se vždycky bojím, že si to něčím ušpiním... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. :) Máte pravdu, nejsou úplně nejlevnější, ale proč si neudělat radost k Vánocům?♥

      Vymazat
  2. Místo vaku Nike bych asi zvolila černý kožený batůžek, který by se mi více hodil k botám, ale vak tomu outfitu dodá tu sportovní náladu.

    https://karolfromprague.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem nad tím přemýšlela, ale nakonec jsem zvolila vak. :)

      Vymazat
  3. Outfit pěkný, ale já nejsem zastánce těchto vaků. Když jsem byla malá nosila jsem podobné vaky na bačkory :D Vyměnila bych ho za batůžek nebo kabelku :D Bylo by fajn outfit vyfotit na postavě :)
    https://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno! Všechno až na ten vak.
    Vidím je na každý třináctce, proto mě úplně vytáčí.
    Ty značkový pytlíky jako Nike a Vans ještě do určitý míry jdou, ale pak.. když nosí holčiny pytle s emoji nebo s každou sra*kou.. Ne.. Neee..

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě je podzim období tepláků, takže jsem si vloni pořídila dámské kalhoty Replay. Jsou fakt super pohodlné. Viděla jsem je u kamarádky a totálně jsem jí je záviděla, tak jsem si taky jedny pořídila. Obecně ty Replay věci jsou fakt super pohodlné. Já mám ráda i jejich mikiny Replay. Tak to vyzkoušejte, když budete mít chuť. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky