Podzim-nejoblíbenější období aneb 5 věcí, co mám ráda na podzimu

Ahoj!
Vítám Vás u dnešního článku. Dnes Vám představím pět věcí, které ráda dělám, když je podzim. Budu moc ráda za každé přečtení, komentář a i když budete pravidelně číst můj blog. Také budu moc ráda, když se kouknete na můj Instagram. Tak jdeme na to! :)


Proč zrovna podzim?
Protože podzim je nejkrásnější, nejbarevnější a jak já s oblibou říkám- nejfotogeničtější období. A co přesně na něm mám tak ráda?

1) Horké nápoje 
Na podzim u mě nemůže chybět horký černý čaj, horká čokoláda, nebo káva. Kdy jindy kromě podzimu si můžete uvařit čaj a sednout si s ním na terasu, aniž by Vám byla zima nebo příšerné teplo?

2) Čtení knížek 
Když jsme u toho horkého čaje na terase, proč si sebou nevzít nějakou, opravdu velkou knížku, která se na podzim bude číst jedna radost? A pokud nemáte terasu, nezoufejte, protože čtení v teploučkém pelíšku je taky super.♥

3) Podzimní procházky
Také máte tak rádi podzimní procházky? Já je naprosto miluji. Není nic krásnějšího na podzim, než jít ven, na procházku a podívat se třeba do míst, kde jste ještě nebyli. Nebo také sbírání hub...🌲

4) Podzimní fotky
Miluji podzimní fotky, ať už jejich focení, či koukání se na ně na Instagramu, nebo Pinterestu. Všechno tak nádherně barevné, občas prosvícené na podzim už slabším sluníčkem.🍁🍂

5) Koukání na filmy 
U mě se k podzimu pojí i filmové večery. Ať už s rodinou, kamarády, nebo klidně i sama se každý večer, jako odměnu, koukám na film. Ráda bych Vám předala nějaké tipy na filmy a tak tu mám pět mých, oblíbených filmů a pět oblíbených seriálů.

Filmy:
1) Harry Potter (1-8)
2) Strážci galaxie (1, vol. 2)
3) Válka nevěst 
4) 50x a stále poprvé
5) Piráti z Karibiku (1-5)

Seriály:
1) Přátelé
2) 13 Reasons Why 
3) Prolhané krásky
4) American Horror Story
5) Sherlock 

A to už je všechno pro dnešní článek.
 Máte rádi podzim? Jaký je Váš nejoblíbenější film nebo seriál?
Pište do komentářů :).

Těším se na Vás u dalšího článku.

-Lili-

(Zdroj obrázků:https://www.google.com/imghp?hl=cs)

Komentáře

  1. 13 Reasons Why je úžasný seriál :) Taktiež som si zamilovala aj PLL, ktoré som však už dopozerala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, já jsem si oba také zamilovala. U PLL jsem u poslední série a u 13 Reasons Why mi chybí jen pár dílů.. :)

      Vymazat
  2. Podzimní procházky mají něco do sebe, ale chce to počasí, jako bylo teď. Teplo, sluníčko a pěkně se kochat barevnými listy. :) Obecně ale podzim moc nemusím. Už aby bylo jarooo!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky