Festivalový LookBook #2


Ahoj!
Vítám Vás u dnešního článku, dnes se podíváme na další oblečení a protože se nezadržitelně blíží všechny možné festivaly, tak to bude festivalový LookBook. Již minulý rok jsem jeden LookBook na toto téma sestavila, můžete se podívat tady. Tento rok se však nebude skládat ze šortek a tílka.
Doufám, že se Vám článek bude líbit. Budu ráda za každý komentář, sdílení, nebo odebírání mého blogu. A teď už se přesuneme na LookBook.



Dlouhé šaty
Prvním kouskem v tomto LookBooku budou tyto nádherné letní šaty, které se hodí nejenom na jakýkoliv festival, ale můžete si je přibalit na dovolenou a všechny dámy vám je budou závidět. Šaty jsou vyrobeny z příjemného materiálu a v horní části jsou zpevněny gumičkami.
Sandály
Jako obuv jsem, stejně jako z loňského LookBooku, volila sandálky. Tyto mají krásnou starorůžovou barvu a jsou metalické. I přes menší platformu jsou velmi pohodlné a nebude problém v nich vydržet celý den.
Černý batůžek
Jako první doplněk jsem vybrala tento elegantní batůžek vyrobený ze syntetické kůže. Je zdoben krásnými, zlatými zipy a malou třásní. Tento batůžek se hodí i ke spoustě jiných outfitů, které máte ve skříni. Vhodný je taktéž na různé letní výlety.


Choker
Jako další doplněk tu mám tento moderní náhrdelník- choker. Celý outfit ozvláštní. Mně osobně se tento doplněk opravdu líbí.


Účes
Tady máte takový menší tip na účes. Samozřejmě obyčejné copy, drdol nebo rozpuštěné vlasy se k outfitu také hodí.


A to už je vše. Doufám, že se vám outfit líbil a že se třeba inspirujte, když pojedete na nějaký festival.
Zatím jsem skládala outfity obsahující jen Dámské oblečení, měli byste zájem i o pánské outfity?


Těším se na Vás u dalšího článku.
-Lili-

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky