Cvičení jako předsevzetí?

Ahoj!
Po menší přestávce, kterou jsem měla v prosinci a začátkem ledna, jsem se rozhodla, že napíšu další článek. A to o předsevzetí. Konkrétně o cvičení. Budu moc ráda, pokud článek dočtete do konce a napíšete mi nějaký komentář. Třeba jestli si vy dáváte předsevzetí. Také budu ráda, když budete odebírat můj blog.

Mám já předsevzetí?
Ano, hned několik. Po několika letech jsem se konečně odhodlala k tomu, začít cvičit a společně s tím se o sebe více starat. Jak ve volném čase, tak v čase, kdy času moc nemám.

Tím se dostáváme k otázce, jak správně cvičit a co si obléci. 
Určitě, pokud nevěříte aplikacím a internetu, tak bych si ve fitness centru zařídila, alespoň na měsíc, osobního trenéra, který vám ukáže jak správně cvičit, jak se stravovat a tak podobně.

A teď je správnému oblečení. Určitě by bylo dobré oblečení, ve kterém se budete cítit příjemně a bude pohodlné. Jako tričko bych zvolila kousek z e-shopu Poštovné zdarma , které je velmi pohodlné a na cvičení určitě více, než vhodné. Stojí 195 korun, tato trička jsou vhodná jak pro ty, které mají velikost XS, tak pro ty, které mají velikost XL, protože tričko sedne úplně všem postavám. Odkaz na tričko

Další věc, kterou bych přidala do oufitu je správná sportovní podprsenka. Podprsenka

 Dále také obuv. Nejlepší jsou boty, určené pro sport. Já osobně jsem velmi spokojená s těmito: Obuv .

A nakonec nějaké vhodné legíny nebo šortky. V tomto případě je lepší si zajít do obchodu a vybrat si nějaké, které nebudou průsvitné, když se předkloníte. Legíny


To by bylo ke dnešnímu článku. Doufám, že se vám líbil. Budu moc ráda, pokud zanecháte nějakou zpětnou vazbu, třeba ve formě komentáře pod tímto článkem. Děkuji za přečtení a těším se na vás zase u nějakého dalšího.

-Lili-

Komentáře

  1. Já s přestávkami cvičím už celkem dlouho. Teď jsem právě na konci jedné z nich a snažím se zase začít honem něco dělat, protože už mi začínají být malé kalhoty.
    Moc se mi líbí tvůj outfit.
    https://doubletrouble02.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já už cvičím skoro tři roky, ale cvičím jenom doma s vlastní vahou :) Budu ti držet palečky, ať ti tvé přecevzetí vyjde :) Za mě můžu doporučit sportovní oblečení z Lídlu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce! :-) Ja už cvičím 2 roky a stále sa prekonávam na viac a viac :-) Cvičenie je skvelým spôsob uvoľnenia a odreagovania sa :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky