Deníček cvičení : Plavání + tipy na plavky

Ahoj!
Vítám Vás u dalšího článku. 
Jak někteří z Vás ví, na začátku ledna jsem vydala článek, kde jsem napsala, že cvičím. To se nezměnilo, jen k tomu přibyla další věc, plavání. Už když jsem asi jako čtyřletá malá holčička poprvé vkročila do brouzdaliště, věděla jsem, že pobyt ve vodě se mi bude líbit. O dva roky později, když mi bylo šest, jsem se začala učit plavat. Zprvu mi to vůbec, ale vůbec nešlo, ale díky trpělivosti mých rodičů jsem se to naučila. A vždycky, když jsme měli jet do aquaparku, jsem byla tak nadšená, že jsem týden před tím poslouchala úplně na slovo.
Myslím, že je dobré si čas od času zaplavat. Nemusí to být hned každý týden, jako to dělám já, ale třeba jednou za měsíc nebo podobně.  Navíc ve vodě palíte spoustu kalorií a to za to stojí.
Teď tu pro Vás mám malou inspiraci na plavky.

Jednodílné plavky


Tyto jednodílné plavky jsou velmi pěkné. Myslím, že budou sedět spoustě postav. Navíc, když v létě schováte spodek do šortek, budou plavky vypadat jako tílko.

Dvoudílné plavky



Tyto dvoudílné plavky jsou pěkné, módní. Vršek plavek je zajímavě řešený a to plavkám dodává ten pravý, jak se říká šmrnc. Navíc kontrast černé a bílé je velmi hezký.


A to už je konec dnešního článku. Doufám, že se Vám líbil.
Chcete více takových článků?

Budu moc ráda za každý komentář i za odebírání blogu.
Těším se na Vás zase příště.
-Lili-

Komentáře

  1. Ty plavky jsou nádherné, jinak plavání miluju:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi sa mi páčia tie celé plavky, asi si aj také toto leto kúpim ;) aj keď sú docela nepraktické

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky