Houbička?

Ahoj!
Vítám Vás u dalšího článku. 
Asi před měsícem a půl jsem projížděla internet a různé e-shopy a narazila jsem na velmi zajímavou věc - houbičku, která odstraňuje chloupky. Na e-shopu Poštovné zdarma.cz uváděli, že jsou určeny pro bezbolestné odstranění ochlupení, tak jsem si řekla, že je vyzkouším. 
Před pár dny jsem obdržela balíček, ve kterém byla tato houbička obsažena. Zprvu jsem vůbec nevěřila tomu, že by houbička mohla něco takového zvládnout, ale opravdu zvládla. 
Jak je na stránkách uváděno, houbičku jsem namokřila a krouživými pohyby jsem přejížděla po pokožce. Kupodivu na ní nezůstaly téměř žádné chloupky, takže mohu houbičku doporučit.
Jen cena je podle mého dost vysoká- po slevě 125 Kč. To je nejspíš jediné mínus této houbičky.
A to už je konec dnešního článku, doufám, že se Vám líbil a budu se na Vás těšit u dalšího.
-Lili-

Komentáře

Oblíbené příspěvky